vineri, 15 ianuarie 2016

Frica



Frica..

        Ce este frica? Cine este frica? Cum este frica? De ce ne este frică?
        
      Frica a ajuns stăpână noastră, a oamenilor.. Frica a depaşit de mult granița unei simple stări.

      Am ajuns ca frica să ne controleze modul de viață, interacțiunea socială, modul de a ne îmbrăca, modul de a mânca.

 

       Am ajuns să luăm decizia de a ne căsători sau nu, din frică. "Îmi e frică, că o să mor singur/ă". "Nu mă mărit că mă bate bărbatul".
 

      Facem sau nu facem un copil de frică. "Îmi e frică, că nu o să aibă cine să îmi dea un pahar cu apă la bătrânețe".


Nu intrăm intr-o relație de frica de a suferi.


95% din oameni merg la biserică  (moschee, sinagogă, etc.) Din frică, frica de pedeapsă, frica iadului.


       Ne îmbrăcăm de frică, de frica de a nu ne face de râs. Nu mâncăm de frica de a ne ingrăşa. Ne este frică să ne exprimăm părerea, ca nu cumva sa supărăm pe cineva.

Frica..


Antonimul fricii este.. DRAGOSTEA... dar aceasta este o altă poveste...

Un comentariu :

  1. Marcus Aurelius spui că avem control asupra minții, ceea ce înseamnă că ne putem descotorosi de frică.

    RăspundețiȘtergere

Your Website Title